دانلود کتاب های دعا نویسی و طلسمات علوم غریبه نسخه اصلی

  • 29 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

سایت دانلود بهترین کتاب دعا نویسی از کتاب های علوم غریبه ، اگر به دنبال کتاب های پی دی اف دعانویسی می گردید. امروز ما یکی از بهترین سایتها را به شما معرفی خواهیم کرد. کتاب های دعا نویسی نیز در حال افزایش هستند. نکته کلیدی این است که بهترین سایت کتاب دعانویسی را پیدا کنید.که برای شما امکان پرداخت و خرید با قیمت مناسب را بدهد. تا بتوانید با یک قیمت مناسب بیشتر از کتاب های طلسم و دعا را در اختیار داشته باشید.

کتاب دعا نویسی

در این سایت پکیچ هایی آماده شده است که بصورت منظم چیده شده اند . این پکیج ها دز سایت کتاب دعا نویسی به چند دسته تقسیم شده اند. بخاطر اینکه شما با بودجه مورد نظر بتوانید این پکیج ها را خرید کنید. در این سایت بیش از ۱۰۰۰ کتاب علوم غریبه موجود است که می توانید بصورت کامل این کتاب ها را در اختیار داشته باشید.

علوم غریبه

علوم غریبه چیست ؟ به معنی وسیع و غیبت دسته ای از باورها از حیطه دینی خارج است . علوم غریبه از معنویت طلسم , سحر و جادو است.اصطلاحن چنین کتابهای در قرن شانزدهم مردم از این طریق میپرداختند به کیمیاگری جادوی طبیعت همچن طالع بینی فرد.

در قرآن درباره برخی از علوم غریبه مانند سِحر، آیاتی با لحن نکوهش یا عذاب آمده است. بیشتر فقها کیفر ساحر را قتل دانسته‌اند. تعدادی نیز فراگیری دیگر علوم غریبه را به شرط نداشتن فساد یا نداشتن ارتباط با سحر، جایز دانسته‌اند.

بیشتر تاریخ‌نویسان معتقدند علوم غریبه رواج‌یافته بین مسلمانان، ترکیبی از میراث تمدنی بابِل، یونان، زرتشتیان، مصر و اعراب جاهلی است. شماری از علوم غریبه در اواخر بنی‌امیه با ترجمه کتاب‌های یونانی و قبطی به عربی، میان مسلمانان راه یافت. این علوم پس از بنی عباس و حمله مغولان در حکومت‌های ایلخانیان، تیموریان و صفویه گسترش یافت. بعضی دلایل این رواج را کاهش حضور علوم طبیعی، گسترش عقاید مغولان و تصوف، و سرخوردگی عمومی ناشی از آسیب‌های تسلط مغولان عنوان کرده‌اند.

سحر و جادو

کتاب دعا نویسی سحر و جادو قبل از هر چیز یک فناوری است، ابزاری اولیه که انسان ها سال ها پیش برای دستیابی به قلمروی نامرئی که احساس می کردند کلید رفاه آنها را در اختیار داشت، به آن دست یافتند. سحر و جادو به مردم راهی داد تا به آنچه دلشان می خواهد دست یابند – حفاظت، پیشگویی، شفا، شانس، انتقام و مهمتر از همه، احساس قدرت. این معیاری برای راحتی در یک دنیای سرد و تاریک است.

اعمالی که به عنوان جادو طبقه بندی می شوند عبارتند از: دعا ، فال ، طالع بینی ، طلسم، کیمیاگری ، جادوگری ، میانجی گری روح و نکرومانس . اصطلاح سحر و جادو همچنین در فرهنگ عامیانه غربی به صورت محاوره ای برای اشاره به اعمال تخیل و تدبیر دست برای سرگرمی استفاده می شود. هدف از جادو کسب دانش، قدرت، عشق یا ثروت است. برای شفا یا دفع بیماری یا خطر؛ تضمین بهره وری یا موفقیت در یک تلاش؛ آسیب رساندن به دشمن؛ افشای اطلاعات؛ القای تحول معنوی؛ برای فریب؛ یا سرگرم کردن اثربخشی جادو اغلب با شرایط و عملکرد آن تعیین می شودشعبده باز ، که تصور می شود به نیروهای غیبی دسترسی دارد و دانش ویژه ای از کلمات و اعمال مناسب برای دستکاری آن نیروها دارد.

کاسه‌های طلسم اسلامی

در قرآن جادو توسط دو فرشته بابل، هارات و مروت معرفی شده‌است. سحر و جادو، یا sihr، به عنوان یک نیروی ماورا طبیعی موجود در جهان طبیعی دیده می‌شد که می‌توانست بیماری را با افسون و افسون درمان کند.روی بسیاری از کاسه‌ها نوشته‌ای نوشته شده بود که در آن توضیح داده شده‌است که این کاسه برای درمان چه چیزی باید استفاده شود.

فال تاروت در کتاب دعا نویسی

فال تاروت ریشه در قرن 15 دارد در قرن پانزدهم فال تاروت توسط لوژه های فراماسیونری که در ایتالیا بودند. توسط لوژ های شیطانی فراماسیونی که از قرن پانزدهم شروع شد. از کتاب دعا نویسی اینها شروع شدند و ریشه واژه تاروت از رودخانه ای آمده بنام تاروتچی گروهی از بزرگترین شیطان پرستان در دم همین رودخانه جمع میشدند.

و اینها اوراد و اذکار احضارات مختلف شیاطین را اینها میخوندند. و جالب توجه اینجاست که ما یک نوع جن و دو نوع جن نداریم شیاطین و فرشتگان اینها به گونه های بسیار بسیار مختلفی هستند.

و اونها هم دارای علم های بسیار زیادی هستند خیلی ها هم شاید اینها را ندونند. و اینو خیلی ها نمیدونند که خود شیطان علم بسیار زیادی داره یکی از القاب این موجود ملعون ابا_فهم هست یعنی پدر فهم ها پدر دانش ها خیلی اسامی داره این ملعون ملک طاوس بهش میگن عزازیل میگن …. و عفریت هایی که زیر نظر این ملعون کار میکنن و فرزندانش اونها هم به نوعی صاحب این علوم هستند. و…

معرفی بهترین کتاب های دعا نویسی و علوم غریبه

خب قسمت بالا مقاله ای در مورد سحر و جادو و .. را بیان کردیم در این بخش میپردازیم به کتاب دعا نویسی که در قسمت زیر چند تا از بهترین کتاب های علوم غریبه را برای شما نام خواهیم برد.

  1. کتاب طلسمات صبی
  2. کتاب مرجان جادو با رمزنامه
  3. کتاب سحر فرعون
  4. ۱۴ جلد کتاب میرداماد
  5. کتاب کنزالحسینی
  6. کتاب طمطم هندی
  7. کتاب رستاخیز
  8. کتاب سرالمستتر
  9. کتاب عزائم سلیمانی
  10. اسرار قاسمی
  11. کتاب احضار ارواح
  12. کتاب مستطاب سحر گشا و باطلنامه
  13. کتاب هفتاد و دو دیو
  14. کتاب گلزار تعویذات و مجربات
  15. کتاب علم رمل خواجه نصیر طوسی
  16. کتاب گوهر شب چراغ
  17. کتاب مجمع الدعوات کبیر ترجمه فارسی و عربی  فایل ترجمهعربی حاوی پنج کتاب و فایل ترجمه فارسی حاوی یک کتاب میباشد.
  18. کتاب هزار طلسم نسخه اصلی
  19. کتاب جامع الفوائد
  20. کتاب روح های تسخیر شده
  21. کتاب کنز الیهود
  22. کتاب صمورهندی کنزالذهب
  23. کتاب الهه طلسمات

در اینجا ما آمدیم چند تا از بهترین کتاب ها را برای شما معرفی کرده ایم اما برای دریافت تمامی کتاب های دعا نویسی شما میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود کتاب دعا نویسی

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط