معرفی ربات ایرانی ADMLinkbotبرای دانلود نیم بها

  • 20 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • admin

چندی پیش درحال دانلود یک فایل حجیم از تلگرام بودیم که با وجود سرعت پایین اینترنت و قطعی های لحظه ای در ایران، در اواسط کار دانلود فایل با مشکل برمیخورد.

چاره ای نداشتیم بجز اینکه فایل ها را با یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود (IDM) دانلود کنیم و برای این کار نیاز به یک ربات داشتیم تا بتوانیم لینک فایل را برای دانلود تولید و استفاده کنیم.

راه حل

طی تحقیقاتی که انجام دادیم، اکثر ربات هایی که قبلا کار می کردند ظاهرا از کار افتاده اند و این هم یک معضل برای دریافت لینک فایل ها بود تا اینکه با یک ربات ایرانی آشنا شدیم که عمل تولید لینک دانلود فایل های تلگرامی را بخوبی و با سرعت انجام میداد.

ربات ایرانی ADMLinkbotبرای دانلود نیم بها از تلگرام

امروز می خواهیم ربات ایرانی ADMLinkbot را به شما معرفی کنیم که به کمک آن، نه تنها می‌توانید برای دانلود فایلها و فیلم های داخل تلگرام لینک مستقیم تهیه کنید، بلکه این لینک‌ها شامل تخفیف اینترنت داخلی نیز می‌شوند. به عبارت دیگر به کمک این ربات می‌توانید با مصرف حجم کمتری از بسته‌ی اینترنتی خود، فایلهای مورد نظر خود را از تلگرام دانلود کنید .تخفیف شما به هنگام دانلود از لینک های مستقیم ربات ADMLinkbot می تواند مقداری بین ۵۰ تا ۷۵ درصد (وابسته به اپراتور اینترنت شما) باشد.کار با این ربات بسیار ساده می‌باشد و لینکهایی که در اختیار شما قرار می گیرند، مستقیم ، بسیار سریع، دارای قابلیت resume (از سرگیری دانلود)، و از همه مهم تر بر روی سرورهای داخل ایران میزبانی می‌شوند که به شما تخفیف استفاده از اینترنت ملّی تعلق می‌گیرد.

نحوه استفاده از ربات

طبق معمول برای استفاده از ربات های تلگرامی ابتدا باید آنها را پیدا و سپس START کنید. بنابراین در بخش جستجوی تلگرام عبارت ADMLinkbot را تایپ کنید تا ربات برای شما نمایش داده شود. (اگر در پیدا کردن ربات مشکل داشتید میتوانید اینجا را کلیک کنید تا از طریق لینک تلگرام ربات را پیدا کنید)

پس از یافتن ربات، آنرا انتخاب کنید و دکمه ی START را بزنید. ابتدا در کانالی که ربات به شما معرفی می کند عضو شوید ( بیش از 90 درصد سوالات کاربران و راهنمای کامل استفاده از تمام امکانات ربات در کانال مربوط توضیح داده شده که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید ) و دوباره به ربات بازگردید و بر روی دکمه ی “عضو شدم” بزنید تا ربات برای شما آماده‌ی استفاده شود.

پس از آن فایل مورد نظر خود را برای ربات ارسال (FORWARD) کنید و روی دکمه ی “دریافت لینک دانلود مستقیم” بزنید.

اکنون ربات فعالیت خودش را شروع می کند و بدون مصرف هیچگونه اینترنت از شما، فایل شما توسط خود ربات و با اینترنت داخلی خودش از سرورهای تلگرام بر روی سرورهایش در اروپا دانلود می‌شود و پس از اتمام عملیات، لینک مستقیم به همراه زمان انقضای لینک به شما نمایش داده می‌شوند.

لینک مستقیم فایل شما آماده ی دانلود می‌باشد. ولی اگر می خواهید که لینک نیم بها بر روی سرورهای ایران دریافت کنید و در نتیجه حجم کمتری از اینترنت شما هنگام دانلود کم شود، بر روی دکمه‌ی “دریافت لینک داخلی (نیم بها)” بزنید.

ربات مجددا آغاز به فعالیت می‌کند و پس از انتقال فایل شما به سرورهای ایران، به شما لینک جدیدی جهت دانلود می‌دهد.

این ربات همچنین امکان دانلود مستقیم از یوتیوب و شبکه ی قدرتمند تورنت را با سرعت بسیار بالا دارد .

کاربران برای استفاده‌ی بدون محدودیت از تمام امکانات این ربات، ملزم به پرداخت حق اشتراک اندکی می باشند. البته قیمت ها به صورت خیلی منصفانه به گونه ای تنظیم شده‌اند که سود شما با توجه به تخفیف اینترنتی که می‌گیرید، چندین برابر هزینه ایست که جهت ارتقا اشتراک ربات پرداخت می‌کنید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط