بررسی مزایای استفاده از پاد سیستم ها

  • 12 تیر 1402
  • 0 نظر
  • admin

پاد سیستم ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند . یکی از مزایای مهم پاد سیستم ها سهولت استفاده آن ها است . یعنی شما در پاد سیستم ها تغییرات ولتاژ یا تنظیمات عجیب و غیرب و صفحه نمایش و … را ندارید . شکل ابن دستگاه ها غالبا ساده است که کام دهی آن ها به صورت دکمه ای یا به صورت اتومات است .

به طور کلی پاد سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که کار با آن ها راحت باشد تا کاربران سردرگم نشوند . طراحی های ساده و ابعاد کوچک قابل حمل بزرگ ترین مزایای پاد سیستم ها هستند .

پاد ماد چیست؟

پاد ماد ها یا دستگاه های دوکاره گروهی از سیگار های الکترونیکی هستند که به دلیل طراحی زیبا، امکان حمل آسان و کارایی ساده به محبوبیت بسیار زیادی رسیده اند و بیشتر مناسب تازه کارها هستند. ویپ پاد ها توانسته اند بسیاری از تنظیمات پیچیده سایر مدل های ویپ را از بین ببرند و اتفاقا به خوبی در این کار به موفقیت رسیده اند! به بیان دیگر پاد ماد ها دستگاه های جمع و جور و کاربر پسند هستند که کارایی بسیار ساده ای دارند.

اکثر پاد ماد ها برای افرادی طراحی شده اند که قصد دارند سیگار را کنار بگذارند، زیرا اندازه نسبتا کوچکی دارند و از تنظیمات پیچیده به دور هستند.

ویپ؛ جایگزینی برای سیگار

الان دیگر وقت این است که بخواهم توضیحاتی درباره vape به شما بدهم؛ چرا؟ به این دلیل که پاد سیستم نوعی ویپ به حساب می‌آید. برای اینکه بدانیم پاد چیست، اول باید اطلاعاتی راجع به این نوع سیگار الکترونیکی به دست بیاوریم.

اگر بخواهم خلاصه بگویم، عملکرد این نوع سیگار الکترونیکی به این صورت است که دو ماده به نام‌های جویس و سالت نیکوتین را که مواد نسبتاً سالمی هستند، بخار می‌کند. این دو ماده از جنس مایع روغنی‌شکل هستند که مواد تشکیل‌دهندهٔ آن‌ها به‌صورت کامل جذب بدن شده و بعد دفع می‌شوند. چیزی که ویپ را از سیگار و قلیان متمایز می‌کند این است که ماده سمی قطران در مایعات جویس و سالت نیکوتین وجود ندارد. البته مواد سمی خطرناک زیاد دیگری هم در سیگار هست که مایعات گفته‌شده هیچ کدام از آن‌ها را ندارد.

تحقیقات نشان داده‌است که افراد زیادی توانسته‌اند از طریق استفاده از این جایگزین‌های جدید، سیگار را ترک کنند. به همین خاطر امروزه این نوع سیگار در بین افرادی که همهٔ راه‌ها را برای ترک سیگار رفته‌اند و ناامیدانه برگشته‌اند طرفداران زیادی پیدا کرده‌است، چون خیلی از آن‌ها می‌دانند که از هر 10 نفری که آن را به جای سیگار می‌کشند، 8 نفرشان توانسته‌اند از اعتیاد به نیکوتین خلاص شوند.

آیا ویپ مضر است؟

وظیفهٔ ما این است که شما را با حقایق آشنا کنیم. نکته‌ای که در اینجا باید به شما بگویم این است که تا معلوم‌شدن کامل تأثیرات منفی vape روی بدن راه زیادی مانده است و هنوز به‌صورت کامل این تأثیرات مشخص نشده‌اند، اما خطر آن‌ها به گفتهٔ روزنامهٔ گاردین 95 درصد از سیگار کمتر است.

این‌که بگوییم ایجویس اصلاً نیکوتین ندارد و به‌هیچ‌وجه مضرر نیست، ادعای صحیحی نبوده و مصرف بی‌رویه و بیش از اندازهٔ بخارات ایجویس و سالت نیکوتین باعث ایجاد اعتیاد نسبت‌به آن‌ها‌ می‌شود. جویس از دو مادهٔ به نام‌های گلیسیرین گیاهی و پروپیلن گلیکول تشکیل شده‌است و هر دوی این مواد مجوز FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) را دارند.

به علت ضررهای زیادی که سیگار برای سلامتی بدن دارد و به این دلیل که سیگار اعتیادآور است، انسان‌ها همیشه به‌دنبال راهی بوده‌اند که یک جایگزین کم‌خطر و کم‌ضرر برای آن پیدا کنند. یکی از گزینه‌هایی که تا امروز تا حدودی موفقیت‌آمیز بوده، سیگارهای الکترونیکی است که در حال حاضر پیشرفت‌های زیادی کرده‎‌است. ویپ‌ها بعد از اولین شکل‌های سیگارهای الکترونیکی ظاهر شدند و الان محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین شکل آن‌ها یعنی Pod به بازار آمده‌است. از طریق آن‌ها بخار مایعاتی مانند جویس و سالت نیکوتین وارد ریه‌های شما می‌شود که ضرر بسیار کم‌تری نسبت ‌به دود سیگار دارد.

یادتان باشد که سعی کنید در کشیدن این سیستم‌ها زیاده‌روی نکرده و در حد تعادل از آن‌ها استفاده نمایید.

برای خرید ویپ می توانید به فروشگاه دود ویپ مراجعه کنید.

منبع : فروشگاه دود ویپ

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط