تعمیر جارو برقی صنعتی

  • 1 آبان 1402
  • 0 نظر
  • admin

جارو برقی صنعتی یکی از قدرتمند ترین جاروها و تجهیزات نظافتی می باشد که برای جمع آوری حجم عظیمی از زباله ها و آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد و به نوبه خود یکی از بهترین جاروها به شمار می اید.

در این مقاله قصد داریم که تمام اطلاعات مربوط به این دستگاه ها را در اختیارتان قرار دهیم و شما را با نحوه تعمیر جارو برقی صنعتی نیز آشنا کنیم، در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی یکی از پر استفاده ترین جاروبرقی ها است که به دلیل موتور قدرتمند و سیستم مکش فوق العاده قوی ای که دارد برای نظافت در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید این سوال برایتان پیش آید که تفاوت میان جاروبرقی صنعتی با جاروبرقی معمولی چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که در کل این دو نوع از دستگاه های نظافتی هیچ وجه تمایزی با یکدیگر ندارند؛ امابعضی از جزئیات در آن ها وجود دارد که باعث می شوند این دو دستگاه با یکدیگر در مغایرت باشند؛ به عنوان مثال، جاروبرقی هایی که برای مصارف معمولی و خانگی کاربرد دارند در دو نوع سطلی و غیر سطلی به تولید می رسند؛ ولی نوع صنعتی این دسته از محصولات فقط به صورت سطلی طراحی می شوند که ابعاد بزرگتری دارند.

در ادامه مطلب مواردی را برایتان عنوان کرده ایم که ساختار جاروبرقی صنعتی را تشکیل می دهند و هر کدام دارای یک ویژگی و کاربرد هستند.

  1. موتور مکش

همان طور که می دانید، اصلی ترین قسمت یک جاروبرقی موتور مکش آن است که وظیفه آن جذب انواع گرد و خاک، آلودگی ها و زباله ها از روی زمین می باشد و در واقع همین موتور است که قدرت جاروبرقی را مشخص می سازد؛ جاروبرقی های صنعتی از سیستم مکش بسیار پر قدرتی برخوردار هستند و آلودگی ها را در سریع ترین زمان ممکن جذب می کنند.

  1. فیلتر

فیلتر از دیگر قسمت های مهم یک جاروبرقی صنعتی محسوب می شود که در واقع عملکرد و کارایی این دستگاه نظافتی تا حد زیادی وابسته به این قطعه می باشد و در صورتی که جاروهای صنعتی از این قطعه برخوردار نباشند عملا هیچ کارایی ندارند و گرد و غباری که جذب می کنند را به موتور خود می فرستند که در چنین وضعیتی علاوه بر این که موتور دچار مشکل می شود آلودگی ها نیز مجددا در هوا پخش می شوند.

  1. مخزن

اگر دیده باشید، جاروبرقی های صنعتی یا مخزنشان از جنس پلاستیکی است یا استیل که ابعاد بزرگتری دارند و دلیل طراحی بزرگ مخزن آن ها این است که بتوان به وسیله آن ها محیط های گسترده را تمیز کرد بدون این که نیاز باشد مخزن زود به زود تخلیه گردد.

مزایای به کارگیری جاروبرقی صنعتی

یکی از مزایای بسیار خوبی که جاروبرقی های صنعتی دارند این است که به وسیله آن ها می توان با قدرت بیشتری وسیع ترین محیط ها را که مستعد هرگونه آلودگی و زباله ای هستند را نظافت کرد و فعالیت تمیزکاری را نیز تسهیل نمود؛ شاید این موضوع برای شما هم جالب باشد که جاروبرقی های صنعتی را تحت عنوان جاروهای آب و خاک نیز می شناسند؛ چرا که آن ها قادر هستند علاوه بر جذب زباله های خشک پسماندهای مرطوب را نیز به درون خود بکشند.

همان طور که گفتیم، جاروبرقی های صنعتی بیشتر در محیط های صنعتی به کار برده می شوند که با جذب انواع آلودگی ها و ریزگردها می توانند از آسیب رسیدن به ماشین آلات صنعتی جلوگیری کنند و این موضوع یکی از بارزترین مزیت های جاروبرقی صنعتی به شمار می آید.

انواع جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی را به انواع مختلفی طبقه بندی می کنند که هر کدام کارایی های متفاوتی دارند؛ در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

  • جاروبرقی های آب و خاک: این جاروبرقی های صنعتی همان طور که از نامشان مشخص است هم برای جمع آوری زباله های خشک و هم زباله های تر مورد استفاده قرار می گیرند که در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و کار تخلیه آن ها نیز به راحت ترین شکل ممکن صورت می پذیرد.
  • جاروبرقی های هواکار: جاروبرقی های صنعتی هواکار دارای بدنه ای استیل و بسیار مستحکم هستند و عملکرد آن ها به این صورت است که منبع تغذیه موجود در آن ها با گرفتن هوای متراکم از طیق کمپرسور فعالیت می کند.
  • جاروبرقی های ضد انفجار: این نمونه از جاروبرقی های صنعتی همان طور که از نامشان مشخص می باشد به گونه ای طراحی شده اند که ضد انفجار هستند و می توانند که آلودگی های قابل اشتعال را هم جذب کنند بدون این که برایشان مشکلی به وجود آید؛ این نوع از دستگاه های نظافتی اغلب برای استفاده در محیط هایی مناسب می باشند که مستعد از زباله ها و آلاینده های خطرناک هستند.

تعمیر جاروبرقی صنعتی

حالا که با جاروبرقی های صنعتی و تمام اطلاعات مربوط به این نوع دستگاه های نظافتی آشنا شدید باید بدانید که این تجهیزات پس از مدتی کار به مرور زمان دچار مشکل می شوند و به تعمیر نیاز پیدا می کنند؛ تعمیر جاروبرقی صنعتی کاری است که افراد متخصص را می طلبد و از عهده هر شخصی بر نمی آید؛ به همین منظور کمک گرفتن از یک تعمیرکار جاروبرقی صنعتی که مهارت بالایی در این زمینه دارد حائز اهمیت می باشد.

یکی از معتبرترین مراکزی که در زمینه تعمیر انواع جاروبرقی صنعتی و فروش این دستگاه های نظافتی مشغول به فعالیت است، شرکت شاهین تلاش نام دارد که این کمپانی با به کارگیری تکنسین های زبده و همچنین تجهیزات به روز به شما کمک می کند که مشکل جاروبرقی صنعتی خود یا دستگاه واکس کفش را به بهترین شکل حل کنید و با صرف یک هزینه ناچیز به تعمیر جاروبرقی صنعتی خود بپردازید.

چنانچه تمایل دارید از تعمیرکاران حرفه ای شاهین تلاش برای تعمیر جاروبرقی صنعتی خود استفاده کنید لازم است که با شماره های مشخص شده در همین صفحه تماس بگیرید؛ شایان به ذکر می باشد که مجموعه نام برده برای رفاه حال مشتریان و حل شدن مشکلات آن ها در کوتاه ترین زمان خدمات 24 ساعته در نظر گرفته است.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط